Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) (Athens, a major Greek painter

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis (Greek:) (Athens, a major Greek painter. He studied painting at the School of Fine Arts of Athens with teachers such as Nikiphoros Lytras and Konstantinos Volanakis, Roilos and Geraniotis. In 1907 he moved to Munich to continue his art studies with Otto Seitz. In 1910 he moved to Berlin where he was taught.... έργα του μεγάλου μας εξπρεσιονιστή Ζωγράφου που ανήκουν στην συλλογή μου έργων τέχνης

Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959)ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ»παρίσι (1930)

Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959)ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ»παρίσι (1930)
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 Αυτοπροσωπογραφία!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..34 Χ 24

Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2012

Αγαπητέ μου κύριε Μπαρχφελντ,

Αγαπητέ μου κύριε Μπαρχφελντ,

(...) η Τέχνη είναι κτήμα όλων των ανθρώπων, ακόμη κι αν κατάγεται από έθνη διαφορετικά - έτσι βλέπω εγώ ως δημιουργός τα πράγματα. Το πρόσωπό μου - συμπαθητικό ή αντιπαθητικό - γυρίζει
γύρω από την τέχνη, έτσι όπως είμαι, δηλαδή αληθινό - αυτό ζητάει άλλωστε και το κοινό, γιατί τότε είναι ωραίο.Και τώρα εντυπώσεις απο το Παρίσι... αν μπορούσε κανείς να τις βάλει στο χαρτί - θα το προτιμούσα- αν και ο Πικάσσο, θαρρώ, έλεγε, πιό καλά να ζωγραφίζεις παρά να γράφεις, κι ο Νolde, παρόλο που αγαπά ολοφάνερα τα γράμματά του, τα κατηγορεί πώς του κλέψαν νύχτες και ένα μέρος από τη δουλειά του. Πότε πότε, ίσως σε πιο κατάλληλες στιγμές, θα μπορέσω να δώσω αναλυτικά τις εντυπώσεις μου - σήμερα μόνο κάτι συνολικό. Το Λούβρο λοιπόν, με την αταξία του, όλοι οι μεγάλοι δάσκαλοι μαζί, παλιοί και νέοι, κι ωστόσο έχει ένα καλό, σου δίνει, κοντά στ'αλλα, την ευκαιρεία να δεις εκεί όλη την πορεία της σημερινής ζωγραφικής πάνω στο δρόμο που άνοιξαν οι μεγάλοι πρωτοπόροι: ο Γκρέκο πρώτα, έπειτα ο Ντελακρουά, ο Μανέ κι ο Σεζάν, που χωρίς αυτούς όλη η σημερινή εξέλιξη θα ήταν αδιανόητη...Ο Γκρέκο ανοίγει το δρόμο, σπάει τις αλυσίδες, ελευθερώνει, ο Ντελακρουά χτίζει τις γέφυρες, ο Μανέ περνάει, ο Σεζάν οδηγεί στο τέρμα - όλοι οι άλλοι είναι ιστορίες για τον εαυτό τους. Ο Γκρέκο, ο Ντελακρουά, ο Μανέ, ο Σεζάν, είναι στυλοβάτες της ζωγραφικής όπως ο Φειδίας, ο Μιχαήλ Άγγελος, ο Ροντέν της γλυπτικής.Το Λούβρο λοιπόν, αλλά με λίγα λόγια - αλλιώς το γράμμα δε θα τελειώσει-, πολύ πλούσιο κυρίως σε παλιούς δασκάλους, για πρώτη φορά μου άρεσε εδώ ο Ραφαήλ - ένας γνήσιος-, ο Γκρέκο δεν αντιπροσωπεύεται καλά, ο Ρέμπραντ αρκετά, αλλά ειναι κακά κρεμασμένος (κατα τα άλλα τον προτιμώ ως χαράκτη - άλλη φορά περισσότερα γι'αυτόν), το ίδιο η <<Ολυμπία>> του Μανέ, πολύ κακά κρεμασμένη, κυρίως περίμενα περισσότερα από αυτό το έργο- ωστόσο όλοι αντιπροσωπεύονται πλούσια, σχεδόν ως τους πιό πρόσφατους νέους. Πηγαίνεις εκεί πότε πότε για να βρεις ορισμένους ανθρώπους που σε νιώθουν, για ν'ανταλλάξεις σκέψεις, να συζυτήσεις, να τους αναγνωρίσεις το δίκιο τους, να τους σταματήσεις εκεί που έχουν άδικο- κατα τα άλλα το Λούβρο, όπως και το Μουσείο του Λουξεμβούργου (στο τελευταίο τα τρία τέταρτα είναι παραπεταμένα) είναι Αιώνιοι Ναοί και καλά εγχειρίδια για τους νέους, όπως έλεγε ο Σεζάν. Μπορείς να τ'αγαπάς, να τα σέβεσαι, να τα εκτιμάς υπερβολικά, σε συγκινούν γιατί ξέρεις τί σημαίνει να φτάσεις τόσο μακριά, με τι αυτοθυσίες συνδέονται όλα - όμως πια δεν μπορώ να θαυμάζω, το αφήνω για τον κόσμο.
Κατά τα άλλα, μπορείς να δεις εδώ κακογουστιά μαζί και ποιότητα, όπως στη Γερμανία (γκαλερί και των δύο ειδών), με τη διαφορά πως απο εδώ λείπει ο τόσο συχνός μέσος όρος - ή κακογουστιά θα βρεις ή ποιότητα. Κι όμως νιώθεις την ανησυχία - οι άνθρωποι θέλουν να δημιουργούν με την πραγματική σημασία της λέξης, θέλουν να ανασαίνουν, έχουν μια ορμή ελευθερίας. Με λύπη μου είμαι αναγκασμένος εδώ να σκεφτώ τον Truebner - δεν μπορώ να κάνω αλλιώς- που έλεγε πως <<οι γάλλοι προηγούνται απο μας στην εξέλιξη, αλλά αυτοί οι άνθρωποι δεν θα μάθουν ποτέ να συνδέουν το στέρεο έργο του χεριού με τη μεγαλοφυή τέχνη>>. Εγώ όμως, αντίθετα, ανακάλυψα πως έχουν ξεπεράσει το έργο του χεριού, όπως το εννοεί ο Truebner (πράγμα που αλλού το επιχειρούν τώρα για
πρώτη φορά!), βρίσκονται πιο πάνω από το να γίνουν καλλιτέχνες σύμφωνα με τη φύση τους. Ο Truebner ζητάει τσαγκάρηδες κι αυτό τον χαρακτηρίζει. Ο Leibl, που επίσης δεν περιφρονεί το έργο του χεριού του, είναι περισσότερο καλλιτέχνης, και βρήκε εδώ κατανόηση- αν και δεν είναι του γούστου μου ούτε ο ένας ούτε ο άλλος-, εννοώ πως άνθρωποι σαν τον Truebner είναι κατάλληλοι για να κάνουν καλά όλα τα επαγγέλματα, τίποτε περισσότερο, κάτι τέτοιοι δεν έχουν καμία
σχέση με την αληθινή τέχνη και τη μεγαλοσύνη της καλλιτεχνικής δημιουργίας. Κάθε άνθρωπος πρέπει να πείθεται μόνος του για την ύπαρξη του Θεού - το πολύ κήρυγμα δεν ωφελεί σε τίποτα...
Εδώ δεν υπάρχουν αυταπάτες για το αν κάποιος θα προκόψει ως καλλιτέχνης ή αν δεν θα γίνει ποτέ του. Κι αν θέλω να κάνω συγκρίσεις, ας είμαστε ειλικρινείς, στη σημερινή εποχή, που είναι τόσο
φτωχή σε αληθινή τέχνη, εδώ υπάρχει ακόμη τέχνη στο δικό της έδαφος - δηλαδή (και μιλώ για τη γαλλική ζωγραφική) δύο τρεις πραγματικοί δημιουργοί. Στη Γερμανία υπάρχουν ίσως πολύ
περισσότεροι ζωγράφοι, ανάμεσά τους μερικοί καλοί, αλλά γερμανική ζωγραφική, γερμανοί καλλιτέχνες μετά την εποχή του Hans Thoma, αυτού του γνήσιου, καθαρόαιμου Γερμανού, δεν υπάρχουν ακόμη (δεν θέλω να μιλήσω για τον Marees, γιατί αυτός ήταν μάλλον αρχαίος Έλληνας του Νότου, καλός κι αυτός). Δεν συμβαίνει το ίδιο με τη μουσική, αυτή σήμερα είναι ακόμη ζωντανή στη Γερμανία. Για την γλυπτική, να μην πούμε ακόμη τίποτα, γιατί έχουν τον Lehmbruck, να πούμε προπάντων για τον Duerer, για τον Gruenewald όπου μπορεί κανείς να μιλήσει για γερμανική ζωγραφική - αν πάμε όμως στον Σεζάν, ο Σεζάν παραμένει στο Παρίσι, και στη Γερμανία δεν βρίσκεται ούτε το μικρό του δαχτυλάκι - το πνεύμα και η ψυχή δεν δανείζονται.Λοιπόν, ας συνεχίσω - αυτό που προσφέρει το Παρίσι στον προνομιούχο είναι το αίσθημα ότι βαδίζει με ελεύθερη συνείδηση πάνω στον τόπο που κάποτε πάτησαν ο Ντελακρουά, ο Μανέ, ο Σεζάν, γιατί αυτόν τον τόπο μόνο προνομιούχοι μπορούν να τον δεχτούν και να τον νιώσουν - εδώ δεν υπάρχουν ενδιάμεσες καταστάσεις. Αυτή η πόλη επιβάλλεται με το πνεύμα- αυτή κρίνει- από εκείνη τη στιγμή αρχίζει το Παρίσι να μιλάει σ'όποιον μπορεί να ακούσει τη φωνή του.Άλλες εντυπώσεις τώρα - τις περιγραφές της πόλης ας τις αφήσουμε για ανθρώπους που έχουν καιρό για τέτοια - με δυο λόγια λοιπόν, πόλη με σπάνιο ενδιαφέρον, όσον αφορά την αρχιτεκτονική της και τον τρόπο ζωής, μια πόλη που κυματίζει σε όλους τους τόνους, άλλοτε βράζει, λικνίζεται, ησυχάζει, μαγεύει, ό,τι έχει βρίσκεται σε μιαν αδιάκοπη κίνηση - σε σύγκριση με τις γερμανικές μεγαλουπόλεις της υποδειγματικής τάξης, εδώ έχουμε το αντίθετο, αλλιώς θα χανότανε ό,τι δίνει σ'αυτή την πόλη μια νότα ξεχωριστή. Κι αυτό βγαίνει από την ξεχωριστή ελευθερία που βασιλεύει εδώ - πολύ αδρά ειπωμένο, καθένας κάνει ότι θέλει, αλλά αυτό συνδέεται βαθύτερα με την ελευθερία του πνεύματος, κατα τα άλλα υπάρχει ένας αιώνιος αναβρασμός, είναι πόλη που δεν ησυχάζει και δε σ'αφήνει να ησυχάσεις, αναντικατάστατη για τον καθένα μας - κι αυτό οφείλεται στο ίδιομορφο πνεύμα της που φτιαχνει έτσι αυτή την πόλη και που σε αιχμαλωτίζει-, αλλά μια πόλη ευγενική, σπουδαία, μεγαλοπρεπή, αριστοκρατική, με την πραγματική σημασία της λέξης, μια πόλη τόσο ζωντανή!Αυτή την πόλη- την πόλη την ίδια- κυριολεκτικά τη χρειάζεσαι... κι αυτή είναι η εντύπωση που βαραίνει περισσότερο μέσα μου.
Ας πω και κάτι για το Salon: αυτό εκπροσωπεί κυρίως την κακογουστιά ή , για να το πω πιο ωμά, την τέχνη που βγαίνει για πούλημα - τουλάχιστον φέτος έτσι ήταν.Το κίνημα των νέων καλλιτεχνών πολύ ζωντανό. Η φύση εδώ ωραία, όπως πάντα, όμως προτιμώ τη γερμανική.Κατά τα άλλα, προβάλλουν εδώ σε πρώτο πλάνο όλα τα στοιχεία: το ίδιο έντονα η ευημερία όπως και η αθλιότητα.

Για τη δουλειά μου δεν θέλω να μιλήσω τώρα, γιατί είναι στο χαρακτήρα μου πάντοτε ν'αφήνω τα έργα να μιλούν - αυτά με λίγα λόγια. Τους πρώτους μήνες μπόρεσα να δουλέψω, όπως σας
έγραφα τότε, πουλώντας τα έπιπλά μου, ύστε μου εξαντλήθηκαν τα μέσα κι έτσι πέρασαν 4-5 μήνες, που δεν λέω ότι πήγαν χαμένοι, γιατί στη διάρκειά τους ζωγράφιζα πνευματικά και μάζευα εντυπώσεις και βιώματα πού θά'πρεπε κάποια στιγμή να ξαναδοθούν σε ζωγραφική - τα μέσα είναι εκείνα που λείπουν στη δημιουργική μου διάθεση. Με εξαίρεση αυτό το ακούσιο διάλειμμα, όπου δεν ήμουνα σε θέση ν'αγοράσω ούτε ένα χαρτί ούτε λίγα χρώματα γι'ακουαρέλες, είναι
τώρα δυο μήνες που μπορώ και ξαναδουλεύεω, και θα ρωτήσετε πώς: Βρήκα τα οικονομικά μέσα - ο Stein πούλησε 4 κομμάτια ακουαρέλες μου στο Chemnitz τον Αύγουστο- αρχές Σεμπτεβρίου.
Απ'αυτές αγόρασε τη μία η Δημοτική Πινακοθήκη. Δηλαδή αγόρασε
την πρώτη ο Suessmann και όπως μου 'γραψε ο Stein προσπάθησε ο ίδιος να πουλήσει κι άλλες - ακολούθησαν ο Dr.Grage στο Chemnitz και ένας κύριος Fischer, εργοστασιάρχης του Chemnitz. Η
Δημοτική Πινακοθήκη μου έστειλε εδώ για την ακουαρέλα 903 φράγκα, για τις άλλες έλαβα από 200 μάρκα για καθεμία. Αμέσως, με όλα σχεδόν αυτά τα χρήματα, αγόρασα υλικά που να μου φτάνουν για μερικούς μήνες, καθώς και μερικά πράγματα που όπως γνωρίζετε από καιρό είχα απόλυτη ανάγκη: ένα φτηνό ένδυμα για μένα, επλήρωσα τα σχολικά τέλη καθώς και βιβλία για το παιδί. Ωστόσο έμεινα ακόμη χωρίς εσώρουχα και χειμωνιάτικο πανωφόρι, γιατί με τα χρήματα αυτά νοίκιασα και ένα μικρό δωμάτιο σαν λύση ανάγκης, που όμως δεν έχει καθόλου ευνοικό φωτισμό, αλλά το πήρα από τον ίδιο ιδιοκτήτη ώσπου να βρω κάτι καλύτερο, επειδή ήταν φτηνό, με 150 φράγκα το μήνα σαν δωμάτιο εργασίας - από τότε ασχολούμαι και με λάδια κι έχω υλικά, όπως υπολογίζω, για ένα μήνα ακόμη. Μετά πρέπει πάλι να περιμένω ώσπου να μπορέσω ν'αγοράσω μερικά με το νοίκι από το Eichenau. Αυτό που ήταν σπουδαίο, ξέχωρα από τη βοήθεια, ήταν και η προβολή του έργου μου όπως γράφει ο Stein σ'ένα γράμμα του - επαναλαμβάνω τη φράση του: <<Το αγνό αίσθημα που φέρνει μέσα της η Τέχνη σας είναι εκείνο που μου δίνει δύναμη να βάλω σε ενέργεια όλες τις δυνάμεις μου για σας, αγαπητέ Μπουζιάνη>>. Αυτή η προβολή της ζωγραφικής μου, που κάνει στον κύκλο των γνωστών του, δεν έχει μόνο μεγάλη σημασία για μένα αλλά και για σας και για την όλη υπόθεσή μας - καταλαβαίνετε τώρα αυτά που γράφω γι'αυτόν στο προηγούμενο γράμμα μου σε σας- πόσο εκλεκτός είναι, όχι μόνο ως καλλιτέχνης, αλλά και ως άνθρωπος, αυτό το ξέρετε και σεις. Όταν ήταν εδώ και είδε την κατάστασή μου, και κυρίως τον πόνο που είχα μέσα μου, καθώς δεν μπορούσα να δουλέψω παρ'όλη την εσωτερική μου παρόρμηση, και είδε τη βαριά μου θλίψη γι'αυτό (τα αφηγούμαι, κύριε Μπαρχφελντ, μόνο για να με καταλάβετε, γιατί δεν έχω άλλον άνθρωπο εκτός απο σας για να του πω τον πόνο μου), θλίψη που αισθάνθηκε βαθιά ως καλλιτέχνης δημιουργός (που είναι και ο ίδιος), μου πρότεινε τότε απο το Chemnitz να του στείλω μερικά κομμάτια, γιατί με χαρά θα έκανε κάτι για μένα, πράγμα που το έκανα, όπως ζητούσε.
Τώρα, το τί σημαίνει ο Stein για την όλη υπόθεσή μας, δεν χρειάζεται να το πω εδώ - τέτοιες πράξεις συμβαίνουν μόνο μια φορά για να γνωρίσει κανείς βαθύτερα έναν άνθρωπο. Και τα έκανε όλα με
δική του πρωτοβουλία - δεν γνωρίζω κανένα, εννοώ μεταξύ των συναδέλφων, που να είναι τόσο μεγαλόψυχος. Ο Stein στέκεται μοναδικός ανάμεσά τους. Αυτή η είδηση θα σας δώσει χαρά και τθα
τον τοποθετήσει ακόμη πιο βαθιά μέσα στην καρδιά σας.Τρεις ξεχωριστούς ανθρώπους ανάμεσα στους άξιους έχω γνωρίσει στη ζωή μου - εκτός απο εσάς: ο Becker ανήκει επίσης σ'αυτούς, ύστερα από την τελευταία μας συνάντηση εδώ - μεταξύ των φίλων συναδέλφων είναι ο Stein και ο Waldmueller - το επεισόδιο με τον τελευταίο δεν έχει σημασία, τίποτε δεν άλλαξε σε μένα, παραμένει όπως μου ήταν πάντα.Αυτές τις μέρες ήταν εδώ ο νεαρός Burckhardt, είναι ένας
αξιόλογος νέος, χάρηκα βλέποντας την έφεσή του, και παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν σε τόσο νέους ανθρώπους - τι να κάνουμε- προσθαθώ να του εξηγήσω ορισμένα πράγματα για την τέχνη και να ικανοποιήσω το ενδιαφέρον του γι'αυτήν. Με γάλλους ζωγράφους, εκτός απο ένα που τον εγνώρισα φευγαλέα, δεν έχω έρθει σ'επαφή- αυτοί έχουν αλλιώς συνηθίσει, συναντιούνται στα καφέ, ενώ εγώ πρέπει να περιμένω ώσπου να αποκτήσω τα οικονομικά μέσα γι'αυτό, και είναι κρίμα, μπορεί κανείς να δημιουργήσει με τη μεσολάβησή τους μερικές αξιόλογες σχέσεις. Φαντάζομαι να
μπορέσω κάποτε να το καταφέρω.Λοιπόν, αγαπητέ μου κύριε Μπάρχφελντ, για το Παρίσι (θα σας
γράψω) πάλι μια άλλη φορά [...].

Δικός σας Γ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ω φτωχε μου Μπουζιανη....

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis
Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΡΦΗ/ΣΧΕΔΙΟ- ΥΔΑΤΟΓΡΑΦΙΑ/27Χ22

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΨΩΜΙ Η ΤΥΡΙ »παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΨΩΜΙ Η ΤΥΡΙ »παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 νεκρη φυση!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..34 Χ 24

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959 «ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΡΟΔΙ ΚΑΙ ΣΚΕΥOΣ»παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959 «ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΡΟΔΙ ΚΑΙ ΣΚΕΥOΣ»παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931νεκρη φυση ροδι και κανάτα!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..34 Χ 24

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis
Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΡΦΗ/ΣΧΕΔΙΟ- ΥΔΑΤΟΓΡΑΦΙΑ/26,5Χ22

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΤΑ»παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΤΑ»παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 νεκρη φυση φρουτα και το βάζο!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ 42,2 Χ 31,2

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959)

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ ΑΠΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΥΛΙΚΑΚΗ (ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΕΧΝΗΣ)
υπάρχουν δεκάδες έργα του Μπουζιάνη που δεν έχουν καταγραφει ακόμα... από εδώ θα ήθελα.. να κάνουμε.. μια προσπάθεια ..να βρούμε όσα πιο πολλά έργα του είναι αδημοσίευτα και να αναδείξουμε το έργο του !!!
Πρόκειται αναμφισβήτητα για έναν από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες των νεότερων χρόνων της Ελλάδας αλλά και της Γερμανίας ..... που αρνήθηκε τις ασφαλείς ασφαλείς συνταγές της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών και αποδεσμέυτηκε από τις ακαδημαϊκές αρχές της Σχολής του Μονάχου, άν και μαθήτευσε κοντά στον Λύτρα , τον Βολανάκη και άλλους εκπροσώπους της.Φιλοδοξούμε να προωθήσουμε την ελληνική πολιτιστική μας κληρονομιά και να βρούμε όσα πιο πολλά έργα του "Γίωργου Μπουζίανη" και να αναδείξουμε το έργο του προς αποκατάσταση της αδικίας που εισέπραξε στην Ελλάδα.
Το έχει φαίνεται η μοίρα του μεγαλύτερου ΄Ελληνα ζωγράφου εξπρεσιονιστή να εκτιμάται και να αγαπιέται περισσότερο στο εξωτερικό παρά στην Ελλάδα μας τον τόπο του τον γέννησε. Το 1934 λόγω της ανόδου του ναζισμού στην Ευρώπη ...... και που ήταν ήδη αναγνωρισμένος από Γερμανούς τεχνοκριτικούς και γκαλερίστες, επέστρεψε στην Ελλάδα και αντιμετώπισε την αδιαφορία και τολμώ να πως την εχθρότητα από τον... αθηναϊκό καλλιτεχνικό περίγυρο!!!! Ο τότε ΄Ελληνας πρέσβης του Βερολίνου μεσολάβησε για να διοριστεί καθηγητής στην Α.Κ.Σ.Τ, μία θέση που δεν του δόθηκε ποτέ!!!! Δυστυχώς στην Αθήνα μέχρι και το θάνατό του το 1959 έζησε πολύ δύσκολα χρόνια και δυστυχώς μέχρι και σήμερα μόνο τρεις αναδρομικές εκθέσεις έχουν γίνει γι αυτόν τον "Ιδιαίτερο" για το ύφος του ζωγράφο. Ακόμα και στη συνοικία που έζησε κανείς από το Δήμο Δάφνης πολύ κοντά στη στάση "΄Αγιος Ιωάννης" του μετρό δεν τον γνωρίζει σήμερα. Ευτυχώς το σπίτι του πέρασε στην ιδιοκτησία του Δήμου κι επιτέλους τα τέλη του 2010 έγινε μουσείο. Επιτέλους ο διακαής πόθος μας για να αφιερωθεί ένας χώρος για τον καλλιτέχνη και το έργο του και να υπάρξει κάποια πολιτιστική διοργάνωση έγινε πραγματικότητα.

Γιώργος Μπουζιάνης«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΡΟΔΙ ΚΑΙ ΣΚΕΥΗ»//παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΡΟΔΙ ΚΑΙ ΣΚΕΥΗ»//παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 νεκρη φυση!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..24Χ 34

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis
Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis«ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΡΦΗ/ΣΧΕΔΙΟ- ΥΔΑΤΟΓΡΑΦΙΑ/34Χ22

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΝΕΑΡΟΣ ΑΝΔΡΑΣ»Η «ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΡΦΗ»παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΝΕΑΡΟΣ ΑΝΔΡΑΣ»Η «ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΡΦΗ»παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..34 Χ 24

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis Jorgo (Giorgos) Busianis

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis Jorgo (Giorgos) Busianis
ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΤΑ»34 Χ 24

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΡΦΗ»παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΡΦΗ»παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..34Χ 24

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΒΑΖΟ ΚΑΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ»παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΒΑΖΟ ΚΑΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ»παρίσι 1931
ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..34Χ 24

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 «ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΤΟΜΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑΤΑ»

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 «ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΤΟΜΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑΤΑ»
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 νεκρη φυση!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..34 Χ 24

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959 ΜΟΝΜΑΡΤΗ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΤΟΠΙΟΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΗΝ ΜΟΝΜΑΡΤΗ »1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959 ΜΟΝΜΑΡΤΗ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΤΟΠΙΟΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΗΝ ΜΟΝΜΑΡΤΗ »1931
ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..24 Χ 34

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis
Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis/«ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΡΦΗ/ΣΧΕΔΙΟ- ΥΔΑΤΟΓΡΑΦΙΑ/26,5Χ22

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ»παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ»παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 νεκρη φυση!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ 42,2 Χ 31,2

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΡΟΔΙ, ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΚΑΙ ΚΑΡΕΚΛΑ»παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΡΟΔΙ, ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΚΑΙ ΚΑΡΕΚΛΑ»παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 νεκρη φυση μποτιλια κρασι και ροδι !!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ 34Χ 24

Γιώργος Μπουζιάνης ‘’ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΚΑΡΠΟΥΖΙ’’παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης ‘’ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΚΑΡΠΟΥΖΙ’’παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 νεκρη φυση!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..ποσο καλοκαιρινό είναι αυτό το έργο του!!!!34 Χ 24

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΡΕΚΛΑ» παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΡΕΚΛΑ» παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959// παρίσι 1931 νεκρη φυση!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..34 Χ 24

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ»παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ»παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 Montmartre!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..24 Χ 34

Γιώργος Μπουζιάνης«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΣΚΕΥΗ»//παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΣΚΕΥΗ»//παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 νεκρη φυση!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..24 Χ 34