Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2012

PeEnDe για Μπουζιάνης, Γιώργος Μερικά ονόματα που είναι γνωστός στο εξωτερικό

Ο Γιώργος Μπουζιάνης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1885 και πέθανε στην Αθήνα στις 23 Οκτωβρίου 1959.
Ο πατέρας του ήταν έμπορος κρασιών και δημητριακών με καταγωγή από τα Μπουζιανέικα της Τρίπολης. Η μητέρα του, Χρυσάνθη το γένος Προκοπίου, ήταν αθηναϊκής καταγωγής.
Ο Μπουζιάνης μεγάλωσε στην αθηναϊκή γειτονιά της Νεάπολης. Σπούδασε ζωγραφική στην Σχολή Καλών Τεχνών (μετέπειτα Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών) με δασκάλους τον Γ. Ροϊλό, τον Νικηφ. Λύτρα, τον Κ. Βολανάκη και τον Δ. Γερανιώτη. Το 1907, έφυγε για να συνεχίσει τις σπουδές ζωγραφικής στην Ακαδημία Τεχνών του Μονάχου κοντά στον Όττο Σάιτζ (Otto Seitz).
Από το 1910, άρχισε να εγκαταλείπει τις κλασικές για την εποχή ζωγραφικές αναζητήσεις, για να στραφεί προς πιο σύγχρονα καλλιτεχνικά ρεύματα. Το 1914 εγκαταστάθηκε στο Βερολίνο για να μαθητεύσει κοντά στον ιμπρεσιονιστή Μαξ Λίμπερμαν. Από το 1917 στράφηκε προς τον γερμανικό εξπρεσιονισμό και σε ένα δικό του πολύ εκφραστικό ύφος. Στα έργα του άρχισε να δίνει περισσότερη έμφαση στην αποτύπωση της ανθρώπινης μορφής — κυρίως της γυναικείας φιγούρας — και στα συναισθήματα που γεννάει αυτή η αποτύπωση. Οι γερμανοί τεχνοκριτικοί δέχθηκαν θετικά τα νέα έργα του καλλιτέχνη και το 1924 έκλεισε συμβόλαιο με την γκαλερί Μπάρχφελντ. Το 1927 έγινε στο Κέμνιτς μεγάλη έκθεση έργων του στο μουσείο της πόλης. Κατόπιν, με την οικονομική στήριξη της γκαλερί Μπάρχφελντ, πήγε στο Παρίσι, όπου έζησε κατά την περίοδο 1929 έως 1932.
Λόγω της οικονομικής κρίσης που είχε χτυπήσει την Ευρώπη, αναγκάστηκε να επιστρέψει στο Μόναχο. Όμως, με την σταδιακή εξαφάνιση του εξπρεσιονισμού και την άνοδο του ναζισμού, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει και την Γερμανία, για να επιστρέψει τελικά το 1934 στην Ελλάδα.
Πριν επιστρέψει στην Ελλάδα, ο Έλληνας πρέσβης στο Βερολίνο, Αλέξανδρος Ρίζος-Ραγκαβής, μεσολάβησε για να διοριστεί καθηγητής στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών. Ο διορισμός αυτός τελικά δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, προς μεγάλη απογοήτευση του Μπουζιάνη. Επιπλέον, ο αθηναϊκός καλλιτεχνικός περίγυρος αντιμετώπισε αρχικά τον ζωγράφο με αδιαφορία έως εχθρότητα.
Τα χρόνια της Κατοχής και του Εμφυλίου Πολέμου ήταν πολύ δύσκολα για τον ζωγράφο. Μόνον το 1949, όταν πραγματοποίησε μεγάλη αναδρομική έκθεση στον «Παρνασσό», το φιλότεχνο κοινό άρχισε να μιλά και πάλι με ενθουσιώδη λόγια για το μοναδικό ύφος του Μπουζιάνη. Η φήμη του ξεπέρασε τα σύνορα της Ελλάδας για άλλη μια φορά, και τον επόμενο χρόνο (1950) εκπροσώπησε την χώρα στην Μπιενάλε της Βενετίας. Το 1956 τού απονεμήθηκε το α΄ ελληνικό βραβείο του Διεθνούς Διαγωνισμού Guggenheim.
Μετά τον θάνατό του, το σπίτι του ζωγράφου στην Δάφνη Αττικής αγοράστηκε από τον Δήμο Δάφνης και έχει μετατραπεί σε μουσείο. Έργα του Μπουζιάνη υπάρχουν στην Εθνική Πινακοθήκη καθώς και σε πολλές άλλες δημόσιες και ιδιωτικές συλλογές εντός και εκτός Ελλάδας. Αναδρομικές εκθέσεις με έργα του πραγματοποιήθηκαν στην Εθνική Πινακοθήκη το 1977 και το 1985, και στο Μουσείο Μπενάκη το 2005.
Η τεχνοκριτικός Έφη Στρούζα αναγνωρίζοντας την αξία του έργου όπως και των άλλων μεγάλων της γενιάς του γράφει Οι βασικές αρχές των νεο-ιμπεριαλιστών και των συμβολιστών, που από τα τέλη του 19ου αιώνα δίνουν έμφαση στην εκφραστικότητα της δομής της γραμμής, του φωτός και του χρώματος, θα βρουν αντίθετα μεγάλη απήχηση στην ευαισθησία του Έλληνα καλλιτέχνη. Η υπογράμμιση αυτών των βασικών συνθετικών στοιχείων του πίνακα, απαλλαγμένη από την κυριαρχία της θεματικής και φιλολογικής σημασίας, περιγράφουν το χώρο και το αντικείμενο σα μια συγκεκριμένη οντότητα, μεταφερμένη όμως σ’ ένα αφηρημένο επίπεδο. Αυτή η μεταφορά δεν είναι ξένη για τον Έλληνα ζωγράφο, γαλουχημένο με την εικόνα της βυζαντινής τέχνης, από τη μια πλευρά, και από την άλλη, εκτεθειμένο στη φυσική πραγματικότητα στη φυσική πραγματικότητα του ελληνικού τοπίου, όπου το φως μετατρέπει τον όγκο σε σχήμα.
Με την στροφή του αιώνα, η ελληνική ζωγραφική θα εμπλουτιστεί με μια ακόμη μορφή που θ’ αφήσει έντονο το στίγμα της, τον Κωνσταντίνο Παρθένη. Μεταφέρει στην Ελλάδα, ήδη από τις αρχές του αιώνα, μια εντελώς διαφορετική οπτική στην απόδοση της μορφής και του χώρου. Η επιπεδότητα και οι σχεδόν μονοχρωματικές του συνθέσεις, τις οποίες πετυχαίνει με τονικές διαβαθμίσεις μεγάλης μαεστρίας, ανοίγουν ένα κεφάλαιο της ελληνικής ζωγραφικής, που θα θέσει τα θεμέλια για μια ανανεωμένη όραση του καλλιτέχνη. Η καλλιτεχνική παραγωγή που θα ακολουθήσει τις επόμενες δεκαετίες, ενισχυμένη από το μεγάλο δάσκαλο Παρθένη και από άλλες σύγχρονές του σημαντικές μορφές, τον Κωνσταντίνο Μαλέα, τον Μιχαήλ Οικονόμου, τον Σπύρο Παπαλουκά, θα δώσει τα φώτα σε πολλές επόμενες γενιές. Παράλληλα, από τη δεύτερη δεκαετία του εικοστού αιώνα, ένα άλλο μεμονωμένο πνεύμα βαθιάς δημιουργικότητας, ο Γιώργος Μπουζιάνης, αποκαλύπτει μια εντελώς διαφορετική πτυχή της ζωγραφικής, που έχει κάνει με τη διείσδυση μέσα στο φαινομενικό κόσμο, με τη διάλυση της αντικειμενικής όρασης μέσω της έκφρασης του ατομικού ψυχισμού. Το έργο του μπορεί να θεωρηθεί ένας ακρογωνιαίος λίθος στο χτίσιμο της ιστορίας της ελληνικής τέχνης και η επίδρασή του μπορεί να θεωρηθεί ως μια από τις οξύτερες, καθώς η προέκτασή της ξαναβρίσκεται σε πολλές εκδοχές του αφηρημένου εξπρεσιονισμού, αλλά και της αφαιρετικής παραστατικής ζωγραφικής, τάσεις που απορρόφησαν μεγάλη ενέργεια του καλλιτεχνικού δυναμικού από τη δεκαετία του ’50 έως και του ’80.
Τα βασικά θεμέλια της μοντέρνας τέχνης στην Ελλάδα χτίζονται, σε χρονολογική σειρά αξιολόγησης, από αυτές τις φυσιογνωμίες. Το έργο τους εισχωρεί μέσα στο χώρο μιας διπλής διαλεκτικής, τόσο με το μοντέρνο πνεύμα όσο και με την αναζήτηση της ιδιαιτερότητας της προσωπικής τους γραφής και ταυτότητας. Για τον Παρθένη, ήταν ένας υπερβατικός χώρος. Για τον Μπουζιάνη, η αυθεντική ταυτότητα αντικατοπτριζόταν στο βαθύτερο ψυχισμό του ατόμου, στην αχαλίνωτη έκφραση μιας διεισδυτικής όρασης. Μέσα στα πλαίσια αναζήτησης του τρόπου διατύπωσης της αυθεντικής ταυτότητας του καλλιτέχνη και του πνευματικού ανθρώπου, ο μη-χώρος του Παρθένη συναντάται, στην ουσία, με τον εσωτερικό χώρο που διανοίγει ο Μπουζιάνης, στο σημείο που και οι δύο θέλησαν να κοιτάξουν πιο μακριά από τον καθαρά αντικειμενικό κόσμο.

DΤα κύρια στοιχεία PeEnDe για Μπουζιάνης, Γιώργος είναι:ie PeEnDe-Stammdaten für Busianis, Jorgos lauten:
Τα κύρια στοιχεία PeEnDe για Μπουζιάνης, Γιώργος είναι:

PeEnDe για Μπουζιάνης, Γιώργος Μερικά ονόματα που είναι γνωστός στο εξωτερικό

  Busianis, Jorgos
  Bouzianis, Georgios
  
Μπουζιάνηςς, Γιώργος

  Busianis, Yorgo
  Busianis, Jorgo
  Bousianis, Georgios
  Bousianis, George
  Mpuzianēs, Giōrgos
  
Γιώργος Μπουζιάνης%WP.el
  George Bouzianis%WP.en
  Georges Bouzianis%WP.fr

http://de.wikipedia.org/wiki/Jorgos_Busianis
 

2 σχόλια:

  1. Το χρωμα είναι για μενα ηχος που ακουω τη μουσικη του.

    *Ο ωραιοτερος πινακας που μπορεις να ζωγραφισεις
    είναι αυτος που εχεις μες στο μυαλο σου.
    Τι κριμα που δεν μπορεις παντοτε να αποδωσεις τον εαυτο σου.

    *Σας χαριζω το φως. Εγω κρατω την αντανάκλασή του.

    *Τα νιατα είναι πολεμος, τα γερατεια ειρηνη.
    Τα νιατα είναι πολυχρωμα, τα γερατεια μονοχρωμα.

    *Μιλουνε παντα για θανατο. Εγω μιλω για ζωη.

    *Παιδι πρεπει να μεινει κανεις γιατι παιδι πρωτοαντικρυσε το φως.

    *Μια πανω, μια κατω – αιωνια κυματα της ζωης.

    *Ειτε ανθρωπος ειτε ζωο ειτε πραγμα, όλα ξερουν να μιλουν
    σε κεινον που ξερει να ακουει.

    *Ειμαι μονο μια αντενα.
    Ολα ερχονται απο τον αερα.

    *Η ζωγραφικη ειναι ζωη.
    Καταφερες να τη δωσεις στο εργο σου;
    Τοτε εκανες τεχνη.

    Απο το τετραδιο των αφορισμων
    του Γιωργου Μπουζιανη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλοι φτιαχνουν πινακες. Λιγοι φτιαχνουν ζωγραφικη.
    Η ζωγραφικη δεν πρεπει να γινεται εικονα, πρεπει να απλωνεται σαν το απειρο.

    Το παν ειναι να πειθεις.
    Ο,τι πειθει βρισκει και τη δικαιωση του.

    Η τεχνη δεν πρεπει να ειναι τεχνη.
    Τοτε μονο κατορθωνει να γινεται ΤΕΧΝΗ.

    Γ. Μπουζιανης (Αφορισμοι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ω φτωχε μου Μπουζιανη....

Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959)ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ»παρίσι (1930)

Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959)ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ»παρίσι (1930)
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 Αυτοπροσωπογραφία!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..34 Χ 24

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΨΩΜΙ Η ΤΥΡΙ »παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΨΩΜΙ Η ΤΥΡΙ »παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 νεκρη φυση!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..34 Χ 24

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis
Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΡΦΗ/ΣΧΕΔΙΟ- ΥΔΑΤΟΓΡΑΦΙΑ/27Χ22

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959 «ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΡΟΔΙ ΚΑΙ ΣΚΕΥOΣ»παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959 «ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΡΟΔΙ ΚΑΙ ΣΚΕΥOΣ»παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931νεκρη φυση ροδι και κανάτα!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..34 Χ 24

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis
Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΡΦΗ/ΣΧΕΔΙΟ- ΥΔΑΤΟΓΡΑΦΙΑ/26,5Χ22

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΤΑ»παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΤΑ»παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 νεκρη φυση φρουτα και το βάζο!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ 42,2 Χ 31,2

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959)

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ ΑΠΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΥΛΙΚΑΚΗ (ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΕΧΝΗΣ)
υπάρχουν δεκάδες έργα του Μπουζιάνη που δεν έχουν καταγραφει ακόμα... από εδώ θα ήθελα.. να κάνουμε.. μια προσπάθεια ..να βρούμε όσα πιο πολλά έργα του είναι αδημοσίευτα και να αναδείξουμε το έργο του !!!
Πρόκειται αναμφισβήτητα για έναν από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες των νεότερων χρόνων της Ελλάδας αλλά και της Γερμανίας ..... που αρνήθηκε τις ασφαλείς ασφαλείς συνταγές της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών και αποδεσμέυτηκε από τις ακαδημαϊκές αρχές της Σχολής του Μονάχου, άν και μαθήτευσε κοντά στον Λύτρα , τον Βολανάκη και άλλους εκπροσώπους της.Φιλοδοξούμε να προωθήσουμε την ελληνική πολιτιστική μας κληρονομιά και να βρούμε όσα πιο πολλά έργα του "Γίωργου Μπουζίανη" και να αναδείξουμε το έργο του προς αποκατάσταση της αδικίας που εισέπραξε στην Ελλάδα.
Το έχει φαίνεται η μοίρα του μεγαλύτερου ΄Ελληνα ζωγράφου εξπρεσιονιστή να εκτιμάται και να αγαπιέται περισσότερο στο εξωτερικό παρά στην Ελλάδα μας τον τόπο του τον γέννησε. Το 1934 λόγω της ανόδου του ναζισμού στην Ευρώπη ...... και που ήταν ήδη αναγνωρισμένος από Γερμανούς τεχνοκριτικούς και γκαλερίστες, επέστρεψε στην Ελλάδα και αντιμετώπισε την αδιαφορία και τολμώ να πως την εχθρότητα από τον... αθηναϊκό καλλιτεχνικό περίγυρο!!!! Ο τότε ΄Ελληνας πρέσβης του Βερολίνου μεσολάβησε για να διοριστεί καθηγητής στην Α.Κ.Σ.Τ, μία θέση που δεν του δόθηκε ποτέ!!!! Δυστυχώς στην Αθήνα μέχρι και το θάνατό του το 1959 έζησε πολύ δύσκολα χρόνια και δυστυχώς μέχρι και σήμερα μόνο τρεις αναδρομικές εκθέσεις έχουν γίνει γι αυτόν τον "Ιδιαίτερο" για το ύφος του ζωγράφο. Ακόμα και στη συνοικία που έζησε κανείς από το Δήμο Δάφνης πολύ κοντά στη στάση "΄Αγιος Ιωάννης" του μετρό δεν τον γνωρίζει σήμερα. Ευτυχώς το σπίτι του πέρασε στην ιδιοκτησία του Δήμου κι επιτέλους τα τέλη του 2010 έγινε μουσείο. Επιτέλους ο διακαής πόθος μας για να αφιερωθεί ένας χώρος για τον καλλιτέχνη και το έργο του και να υπάρξει κάποια πολιτιστική διοργάνωση έγινε πραγματικότητα.

Γιώργος Μπουζιάνης«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΡΟΔΙ ΚΑΙ ΣΚΕΥΗ»//παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΡΟΔΙ ΚΑΙ ΣΚΕΥΗ»//παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 νεκρη φυση!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..24Χ 34

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis
Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis«ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΡΦΗ/ΣΧΕΔΙΟ- ΥΔΑΤΟΓΡΑΦΙΑ/34Χ22

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΝΕΑΡΟΣ ΑΝΔΡΑΣ»Η «ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΡΦΗ»παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΝΕΑΡΟΣ ΑΝΔΡΑΣ»Η «ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΡΦΗ»παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..34 Χ 24

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis Jorgo (Giorgos) Busianis

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis Jorgo (Giorgos) Busianis
ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΤΑ»34 Χ 24

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΡΦΗ»παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΡΦΗ»παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..34Χ 24

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΒΑΖΟ ΚΑΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ»παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΒΑΖΟ ΚΑΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ»παρίσι 1931
ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..34Χ 24

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 «ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΤΟΜΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑΤΑ»

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 «ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΤΟΜΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑΤΑ»
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 νεκρη φυση!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..34 Χ 24

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959 ΜΟΝΜΑΡΤΗ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΤΟΠΙΟΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΗΝ ΜΟΝΜΑΡΤΗ »1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959 ΜΟΝΜΑΡΤΗ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΤΟΠΙΟΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΗΝ ΜΟΝΜΑΡΤΗ »1931
ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..24 Χ 34

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis

Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis
Bouzianis Giorgos Γιώργος Μπουζιάνης (1885-1959) George Bouzianis/«ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΡΦΗ/ΣΧΕΔΙΟ- ΥΔΑΤΟΓΡΑΦΙΑ/26,5Χ22

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ»παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ»παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 νεκρη φυση!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ 42,2 Χ 31,2

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΡΟΔΙ, ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΚΑΙ ΚΑΡΕΚΛΑ»παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΡΟΔΙ, ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΚΑΙ ΚΑΡΕΚΛΑ»παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 νεκρη φυση μποτιλια κρασι και ροδι !!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ 34Χ 24

Γιώργος Μπουζιάνης ‘’ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΚΑΡΠΟΥΖΙ’’παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης ‘’ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΚΑΡΠΟΥΖΙ’’παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 νεκρη φυση!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..ποσο καλοκαιρινό είναι αυτό το έργο του!!!!34 Χ 24

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΡΕΚΛΑ» παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΡΕΚΛΑ» παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959// παρίσι 1931 νεκρη φυση!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..34 Χ 24

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ»παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: «ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ»παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 Montmartre!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..24 Χ 34

Γιώργος Μπουζιάνης«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΣΚΕΥΗ»//παρίσι 1931

Γιώργος Μπουζιάνης«ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΣΚΕΥΗ»//παρίσι 1931
Γιώργος Μπουζιάνης 1885 1959//παρίσι 1931 νεκρη φυση!!ποσο ζωντανά & αναλλοίωτα τα χρώματα μετά από 82 χρονια!!Προσωπική συλλογή Skepetzakis Giannis..24 Χ 34